Prekių pristatymas

Užsakydami prekes galite rinktis jums patogu pristatymo būdą, tiksli prekių pristatymo kaina bus nurodyta apmokėjimo skiltyje.

Prekių atsiėmimas Vilniuje. Atsiimti prekes Vilniuje galite adresu Pylimo g. 36/2, po to kai gausite patvirtinimą, kad jis yra paruoštas (terminas iki 3 darbo dienų)

Į kitas šalis pristatome pagal atskirą susitarimą, o kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Jei pageidautumėte tokios paslaugos, susisiekite su mumis universalux@gmail.com ir nuspręsime, koks būdas Jums būtų patogiausias.

Prekių grąžinimas

Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu Pylimo 36/2, Vilnius „Malonios smulkmenos“ parduotuvėje arba atsiųsti kurjerio pagalba, pirkėjui apmokant grąžinimo išlaidas. Nekokybiškas prekes galite grąžinti nemokamai.

Mūsų pinigų grąžinimo ir grąžinimo politika galioja 14 dienų. Jei nuo pirkimo praėjo 14 dienų, negalime jums grąžinti pinigų arba pakeisti prekės.

Kad prekę būtų galima grąžinti, ji turi būti nenaudota ir tokios pat būklės, kokios ją gavote. Ji taip pat turi būti originalioje pakuotėje.

Dovanų kortelės yra negrąžinama prekė.

Norėdami užbaigti grąžinimą, reikalaujame pateikti pirkimo čekį arba pirkimą patvirtinantį dokumentą.

Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti Pirkėjui.

Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas įsigijus brangakmenius, tauriuosius metalus bei jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 71.00, išskyrus 71.17)

Skundai dėl siuntinio sugadinimo siuntimo metu turi būti pateikti siuntinį pristačiusiam paštui. Tokios prekės negali būti grąžinamos, išskyrus tuos atvejus, kai siuntinio sugadinimo priežastis yra akivaizdus netinkamas įpakavimas

Grąžinami pinigai

Gavę ir patikrinę jūsų grąžinamą prekę, išsiųsime jums el. laišką, kuriuo pranešime, kad gavome jūsų grąžinamą prekę. Taip pat informuosime apie pinigų grąžinimo patvirtinimą arba atmetimą.

Jei grąžinimui pritarsite, jūsų grąžinimas bus apdorotas ir kreditas bus automatiškai pritaikytas jūsų kredito kortelei arba pradiniam mokėjimo būdui per tam tikrą dienų skaičių.

Vėluojančios arba negautos grąžinamosios išmokos

Jei dar negavote grąžinamosios išmokos, pirmiausia dar kartą patikrinkite savo banko sąskaitą.

Tada kreipkitės į kredito kortelės bendrovę, nes gali praeiti šiek tiek laiko, kol grąžinama suma bus oficialiai pervesta.

Tada kreipkitės į savo banką. Dažnai praeina šiek tiek laiko, kol grąžinamoji išmoka bus įskaityta.

Jei atlikote visus šiuos veiksmus ir vis dar negavote grąžinamos sumos, susisiekite su mumis adresu universalux@gmail.com.

Keitimai

Prekes keičiame tik tuo atveju, jei jos yra nekokybiškos arba sugadintos. Jei norite pakeisti prekę į tokią pačią, rašykite mums el. paštu universalux@gmail.com ir siųskite prekę adresu: Siųskite mums: Pylimo 36/2, Vilnius.

Siuntų grąžinimas

Norėdami grąžinti gaminį, turėtumėte išsiųsti gaminį adresu: Grąžinti prekes: Pylimo 36/2, Vilnius.

Jūs patys turėsite apmokėti siuntimo išlaidas, susijusias su gaminio grąžinimu. Siuntimo išlaidos negrąžinamos. Jei jums bus grąžinti pinigai, grąžinimo siuntimo išlaidos bus išskaičiuotos iš grąžinamos sumos.

Priklausomai nuo to, kur gyvenate, gali skirtis laikas, per kurį jus pasieks iškeista prekė.

Jei grąžinate brangesnius gaminius, galite apsvarstyti galimybę naudotis sekimo siuntimo paslauga arba įsigyti siuntimo draudimą. Negarantuojame, kad gausime jūsų grąžinamą prekę.

Reikia pagalbos?

Kreipkitės į mus el. paštu universalux@gmail.com, jei turite klausimų, susijusių su prekių ir pinigų grąžinimu ir prekių pristatymu.